Самоосвіта
Кожен день, в який ви не поповнили своєї
освіти хоча б маленьким, але новим
для вас шматком знання ... вважайте безплідно
і незворотно для себе загиблим.
К. С. Станіславський
освіти хоча б маленьким, але новим
для вас шматком знання ... вважайте безплідно
і незворотно для себе загиблим.
К. С. Станіславський
Самоосвіта – необхідна умова педагогічної діяльності, яка гарантує успішне професійне зростання молодого вчителя. Жан-Жак Руссо стверджував, що тільки систематична та цілеспрямована самоосвіта здатна сформувати дійсно ерудовану та всебічно розвинену особистість.
Хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому ж полягає основна місія сучасного вчителя. Самоосвіта відіграє важливу роль у професійному становленні молодого педагога, адже це дає можливість реалізувати отриману освіту на практиці. Якщо педагог після вузу не поповнюватиме своїх знань, він неминуче втратить фахову майстерність і авторитет в очах своїх учнів. Давно минули ті часи, коли вчитель був для учнів чи не єдиним джерелом інформації, незаперечним авторитетом. Сьогодні кількість джерел інформації значно збільшилася.Діяльність педагога відбувається в умовах, які постійно змінюються, тому йому постійно доводиться шукати нові, більш ефективні форми й методи навчання і виховання, систематично працювати над удосконаленням педагогічної компетентностіі. Сучасному педагогові повсякчас потрібно демонструвати методичну вправність, постійно перебувати у творчому пошуку.
Самоосвіта молодих вчителів ЗОШ №6
Критерії готовності молодого вчителя до самоосвіти:
v Усвідомлення основної ідеї педагогічної професії.
v Здатність до самоосвіти.
v Бажання урізноманітнювати власну педагогічну діяльність.
v Здійснення самоаналізу уроків задля корекції та усунення недоліків методики викладання;
v Підбір ефективних форм і методів роботи для даного класу і предмету з метою отримання позитивних результатиів;
v Відвідування уроків наставників та досвідчених педагогів школи, міста.
Кожен день, в який ви не поповнили своєї
освіти хоча б маленьким, але новим
для вас шматком знання ... вважайте безплідно
і незворотно для себе загиблим.
К. С. Станіславський
План самоосвіти на 2015- 2017 н.р.
Вчитель:
Палій М.О.
Тема: “Розвиток пізнавальної
активності школярів через діалогову
співпрацю”
Мета:
Ø удосконалити теоретичні знання
з теми;
Ø оволодіти новими формами, методами і прийомами навчання і виховання;
Ø вивчення
та впровадження в практику передового педагогічного досвіду, новітніх досягнень
педагогічної, психологічної наук;
Ø накопичення досвіду роботи зі своєї проблемної теми.
І етап(2015 н.р.) Посилена робота над вивченням проблемної теми
школи та апробація сучасних інноваційних технологій в навчальний процес.
1.
|
Сучасні освітні технології та методи їх використання в начальному
процесі.
|
Вересень-жовтень
|
2.
|
ІКТ та їх роль в освітньому процесі.
|
Листопад-грудень
|
3.
|
Дослідження
впливу ІКТ на особистісні якості учня початкових класів в умовах навчального
процесу загальноосвітньої школи
|
Січень
|
4.
|
Складання завдань з української мови та математики, які можуть бути
використані для підготовки до ДПА
|
Лютий
|
5.
|
Вивчення та впровадження ППД
|
Березень
|
6.
|
Використання ІКТ
на уроках математики. Гра як форма навчання у початковій школі.
|
Квітень– травень
|
7.
|
Підсумок роботи за рік
|
Червень
|
ІІетап( 2016 н.р) Посилена робота над своєю проблемною темою.
Визначенння ролі діалогічного взаємозв’язку на уроках.
№
|
Зміст роботи
|
Термін
|
1
|
Опрацювання методичних рекомендацій
|
Серпень
|
2
|
Робота над методичною темою “Розвиток пізнавальної
активності школярів через діалогову
співпрацю”
|
Протягом року
|
3
|
Системне поповнення методичним матеріалом портфоліо
|
Протягом року
|
4
|
Систематичний перегляд фахової літератури
|
Протягом року
|
5
|
Підготувати доповідь «Інтелект і креативність.
Розвиток креативності школярів»
|
Жовтень
|
6
|
Працювати з нормативними документами
|
Протягом року
|
7
|
Підготувати доповідь «Критерії оцінювання навчальних
досягнень учнів при діалогічному підході до навчання»
|
Березень
|
8
|
Вивчення нового Державного стандарту початкової
освіти.
|
Протягом року
|
9
|
Вивчати матеріали, рекомендовані для використання в
початковій школі.
|
Протягом року
|
10
|
Підготувати виступ на засідання ШМО «Використання діалогової співпраці, як ефективний засіб
підвищення мотиваційної сфери учнів»
|
Травень
|
13
|
Протягом року
|
|
14
|
Брати участь в роботі шкільного і районного МО
початкових класів
|
Протягом року
|
ІІІ етап Заключний. Визначення
результатів самоосвіти.
№
|
Зміст роботи
|
Термін
|
1
|
Відстеження процесу , поточних проміжних
результатів.
|
Жовтень
|
2
|
Відстеження процесу , поточних проміжних
результатів.
|
Протягом року
|
3
|
Підведення підсумків .
|
Березень
|
4
|
Оформлення результатів роботи з теми самоосвіти.
|
Квітень
|
5
|
Подання матеріалів.
|
Травень
|
Зміна зростає
ВідповістиВидалитиКреативно! Візьму до уваги, дякую!
ВідповістиВидалитиЗавжди в ногу з часом!!!!
ВідповістиВидалитиВік живи-вік навчайся!Дякую!
ВідповістиВидалитиТак тримати!
ВідповістиВидалитиДякую----цікаво!!!
ВідповістиВидалитиНавчання повинне супроводжувати нас все життя!
ВідповістиВидалити