заступників директора з навчально-виховної роботи Ушкало О.М. та Смоляної В.М. з молодими вчителями
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Терміни
|
Відповідальний
|
1.
|
Інструктивно-методична нарада з педагогами-наставниками з організації роботи з молодити спеціалістами. Закріплення наставників.
|
Серпень
|
Директор школи
Ситник В.П.,
заст. дир.Ушкало О.М., Смоляна В.М.
|
2.
|
Узгодження планів роботи наставників зі стажерами.
|
Вересень
|
Заст. дир. Ушкало О.М., Смоляна В.М.
|
3.
|
Організація роботи консультпункту для молодих вчителів у вівторок кожного другого тижня місяця.
|
Вересень
|
Заст. дир. Ушкало О.М., Смоляна В.М.
|
4.
|
Ознайомлення молодих вчителів з їхніми правами та обов’язками (Закон України «Про освіту», функціональні обов’язки, оплата праці, режим роботи.
|
Вересень
|
Директор школи
Ситник В.П.,
|
5.
|
Знайомство вчителів-початківців з санітарно-гігієнічними вимогами, віковими особливостями учнів.
|
Вересень
|
Заст. дир. Ушкало О.М., Смоляна В.М.
|
6.
|
Опрацювання «Пам’яток вчителя-початківця»
|
Жовтень
|
Заст. дир. Ушкало О.М., Смоляна В.М.
|
7.
|
Відвідати уроки молодих педагогів з метою надання методичної допомоги.
|
Вересень-жовтень
|
Дир. школи Ситник В.П.,заст. дир. Ушкало О.М., Смоляна В.М.
|
8.
|
Організація взаємовідвідування уроків.
|
Вересень
|
Заст. дир. Ушкало О.М., Смоляна В.М.
|
9.
|
Консультації для наставників. Формат роботи наставника і стажиста.
|
Протягом року
|
Заст. дир. Ушкало О.М., Смоляна В.М.
|
10.
|
Індивідуальні та групові консультації для стажерів.
|
Протягом року
|
Заст. дир. Ушкало О.М., Смоляна В.М.
|
11.
|
Знайомство молодих вчителів із системою виховної роботи в школі. Консультації з планування.
|
Вересень
|
Заст. дир. Герасименко В.С.
|
12.
|
Надання допомоги в плануванні роботи відповідно програм.
|
Вересень
|
Заст. дир.. Ушкало О.М., Смоляна В.М.
|
13.
|
Ведення шкільної документації.
|
Протягом року
|
Заст. дир.. Ушкало О.М., Смоляна В.М.
|
14.
|
Участь молодих вчителів у роботі МО.
|
Протягом року
|
Заст. дир. Ушкало О.М., Смоляна В.М.
|
15.
|
Знайомство з ППД.
|
Протягом року
|
Заст. дир.. Ушкало О.М., Смоляна В.М.
|
16.
|
Контроль за роботою молодих спеціалістів.
|
Протягом року
|
Заст. дир.Ушкало О.М., Смоляна В.М.
|
17.
|
Знайомство з новинками педагогічної та методичної літератури.
|
щомісячно
|
Бібліотекар Бездєнєжна Н.І.
|
18.
|
Самоаналіз уроку.
|
Грудень
|
Заст. дир.Ушкало О.М., Смоляна В.М.
|
19.
|
Організувати творчі звіти молодих спеціалістів.
|
квітень
|
Герасименко В.С.
|
20.
|
Тренінг «Активізація пізнавальної діяльності учнів».
|
Січень
|
Заст. дир.Ушкало О.М., Смоляна В.М., Чекіна Т.В.
|
21.
|
Вільний мікрофон «Які зміни в системі освіти необхідні. Як їх здійснити?»
|
Лютий
|
Заст. дир.Ушкало О.М., Смоляна В.М., Чекіна Т.В.
|
22.
|
Творча дискусія «Проект реформи школи».
|
Березень
|
Заст. дир.Ушкало О.М., Смоляна В.М., Чекіна Т.В.
|
23.
|
Залучення молодих вчителів до підготовки матеріалів до міського фестивалю педагогічних ідей .
|
Квітень
|
Заст. дир.Ушкало О.М., Смоляна В.М., Чекіна Т.В.
|
24.
|
Обмін думками «Що таке майстерність у педагогіці».
|
Квітень
|
Заст. дир.Ушкало О.М., Смоляна В.М., Чекіна Т.В.
|
25.
|
Дебати «Бути вчителем легко чи важко?»
|
Травень
|
Заст. дир.Ушкало О.М., Смоляна В.М., Чекіна Т.В.
|
26.
|
Організація і проведення «Дебюту молодих учителів: Шапран О.Е., Юдінкової А.О., Юдінкової І.А. (Відкриті уроки, виховні західи).
|
Травень
|
Заст. дир.Ушкало О.М., Смоляна В.М.,
Устінова Л.О.
|
27.
|
Анкетування молодих спеціалістів про роль «Школи молодого вчителя» у їхньому професійному зростанні. « Від мудрого наставника до творчого молодого вчителя».
|
Травень
|
Заст. дир.Ушкало О.М., Смоляна В.М., Чекіна Т.В.
|
28.
|
Аналіз діяльності за рік. Моделювання плану роботи на наступний рік.
|
Травень
|
Заст. дир.Ушкало О.М., Смоляна В.М., Чекіна Т.В.
|
29.
|
Інструктивно-методична нарада. Підсумок роботи з наставництва за рік. Труднощі в роботі, заходи щодо їх подолання.
|
Червень
|
Заст. дир.Ушкало О.М., Смоляна В.М., Чекіна Т.В.
|
Затверджено педагогічною
радою школи
28.08.2016 р. № 1
План роботи школи молодого вчителя на 2016-17 н.р.
Мета: формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду.
Серпень 2016 р.
· Ознайомлення вчителів-стажерів з режимом роботи школи, правилами внутрішкільного розпорядку школи, з основними правами і обов’язками педагога ( Закон України « Про загальну середню освіту », статут школи ), з оплатою праці.
· Індивідуальна бесіда з молодими вчителями. Виявлення нахилів, здібностей, потенційних можливостей , сімейного стану, матеріального становища, побутових умов.
· Ознайомлення з матеріально-технічною базою школи.
· Анкетування молодих учителів.
· Консультація:“Планування роботи вчителя-предметника. Ведення шкільної документації (журнали, календарні та поурочні плани)”.
· Зустріч молодих учителів із досвідченими вчителями школи. Закріплення наставників.
Закріпити за молодими та малодосвідченими учителями учителів-наставників:
· Клименко А.А., вчитель 2-Б класу – Бган Л.М., вчитель 1- Б клсу;
· Касперова Ю.В., вчитель української мови та літератури - Щічка С.Б., вчитель української мови та літератури;
Продовжити наставництво 2-й рік:
· Собецька В.Є , вчитель 4-Б класу - Соколова І.М., вчитель 2-А класу;
· Тарасенко М.В., вчитель 3-Б класу – Баранова В.О., вчитель 2-В класу;
Продовжити наставництво 3-й рік:
· Юдінкова І.А.,вчитель української мови та літератури - Щічка С.Б., вчитель української мови та літератури та ЗДНВР Герасименко В.С.;
· Шапран О.Е.учитель 4-А класу - Чекіна Т.В., учитель 3-В класу;
· Юдінкова А.О., вчитель української мови та літератури - Щічка С.Б., вчитель української мови та літератури;
Вересень 2016 р.
· Знайомство з Держстандартами початкової освіти. Опрацювання змін у програмах початкових класів.
· Обговорення плану роботи «Школи молодого вчителя» на 2016-2017н.р..
· Особливості другого, третього років стажування.
· Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи у2016 -17 н. р.
· Практичне опрацювання нормативно-правових документів про освіту.
· Опрацювання нових рекомендацій щодо ведення журналів у 1-4 класах.
· Надання допомоги молодому вчителю у плануванні його роботи.
· Заповнення діагностичних карток.
· Ознайомлення молодмих вчителів з організацією виховної роботи у школі.
· Включення вчителя до роботи «Школи молодого вчителя» (допомогти скласти індивідуальний план стажування).
· Складання розкладу уроків для організації взаємовідвідування уроків вчителя –початківця і його наставника.
· Опрацювання пам’яток на допомогу вчителям – початківцям.
· Організація, здійснення внутрішкільного контролю за роботою молодого вчителя.
· Педагогічні технології.
· Методичний діалог «Мій перший успіх».
· Тренінг «Стилі педагогічного спілкування».
Жовтень 2016 р.
· Організація самоосвіти молодого вчителя. Надання рекомендацій щодо самоосвіти.
· Бесіда з вчителями:Шапран О.Е., Юдінковою А.О., Юдінковою І.А. Особливості третього етапу стажування у процесі професійногостановлення молодого вчителя ».
· Роль молодого вчителя Тарасенко М.В. в роботі творчої групи «Розвиток мовленнєвої компетентності учнів початкових класів на уроках української мови за оновленими програмами у 2016-2017 н.р.».
· Надання індивідуальної допомоги молодим учителям з питань удосконалення навчально-виховного процесу.
· Спільні відвідування уроків досвідчених колег і їх аналіз.
· Допомога стажисту в розробці уроків, позакласних заходів.
· Творча дискусія «Ефективність сучасного уроку».
Листопад 2016 р.
· Контроль виконання молодими вчителями індивідуальних планів,їх коригування з урахуванням потреб і можливостей вчителя- початківця.
· Обговорення дидактичних вимог до сучасного уроку.
· Відвідування уроків і позакласних заходів з їх подальшим обговоренням.
· Ознайомлення молодих вчителів з передовим педагогічним досвідом.
· Застосування ІКТ в навчальній діяльності.
· Консультації по самоаналізу уроку.
Груднь 2016 р.
· Методика проведення батьківських зборів.
· Робота над проблемною темою школи.
· Робота зі слабкими учнями.
· Робота з інтеративною дошкою «СМАРТ».Відвідування уроків стажистів 2-го та 3-го року роботи.
· Взаємовідвідування уроків вчителями-наставниками та вчителями-початківцями. Обмін враженнями.
· Проведення майстер-класу для молодих педагогів «Технологія критичного мислення».
Січень 2017 р.
· Аналіз роботи за І семестр.
· Планування роботи на ІІ семестр
· Надати рекомендації молодим вчителям у підготовці до засідання МО з питання: Педагогічний діалог «Наставництво. Становлення молодого спеціаліста як фахівця».
· Залучення молодих вчителів до підготовки до педради . Допомога у підготовці звіту-презентації ШМО 1-4 класів.
· Дитяча обдарованість, її види, соціально-психологічні передумови та основні методи виявлення.
· Тренінг «Активізація пізнавальної діяльності учнів».
Лютий 2017 р.
· Інноваційні форми і методи роботи на уроці.
· Відвідування уроків і позакласних заходів з їх подальшим обговоренням.
· Виховні аспекти уроку.
· Роль фізкультхвилинки для активізації навчальної діяльності.
· Вибір оптимальних форм проведення уроків.
· Відображення структури уроку у плані-конспекті.
· Вільний мікрофон «Які зміни в системі освіти необхідні. Як їх здійснити?»
Березень 2017 р.
· Проведення діагностування молодого вчителя ( в кінці першого року роботи ).
· Ознайомлення молодих вчителів з положенням про закінчення навчального року.
· Обговорення новинок педагогічної літератури, творчих здобутків інших вчителів.
· Фактори, які впливають на рівень навчальних досягнень учнів.
· Мистецтво педагогічного перевтілення.
· Творча дискусія «Проект реформи школи».
Квітень 2017 р.
· Мотивація навчальної діяльності.
· Уміння зберегти працездатність учнів.
· Відвідування уроків і позакласних заходів з їх подальшим обговоренням.
· Діагностичне анкетування молодих учителів.
· Залучення молодих педагогів до підготовки матеріалів до міського фестивалю молодого вчителя.
· Обмін думками «Що таке майстерність у педагогіці».
Травень 2017 р.
· Організація і проведення «Дебюту молодого вчителя» (Шапран О.Е., Юдінкової А.О., Юдінкової І.А.) Відкриті уроки, виховні заходи).
· Звіти молодих спеціалістів про роль «Школи молодого вчителя» у їхньому професійному зростанні. « Від мудрого наставника до творчого молодого вчителя».
· Дебати «Бути вчителем легко чи важко?»
· Аналіз діяльності за рік. Моделювання плану роботи на наступний рік.
Планування-запорука успіху!!!
ВідповістиВидалитиДуже змістовно!
ВідповістиВидалити