Додаток 1. Планування


заступників директора з навчально-виховної роботи Ушкало О.М. та Смоляної В.М. з молодими вчителями

п/п
Зміст роботи
Терміни
Відповідальний
1.       
Інструктивно-методична нарада з педагогами-наставниками з організації роботи з молодити спеціалістами. Закріплення наставників.
Серпень
Директор школи
Ситник В.П.,
заст. дир.Ушкало О.М.,  Смоляна В.М.
2.       
Узгодження планів роботи наставників зі стажерами.
Вересень
Заст. дир. Ушкало О.М.,  Смоляна В.М.
3.       
Організація роботи консультпункту для молодих вчителів у  вівторок кожного другого тижня місяця.
Вересень
Заст. дир. Ушкало О.М.,  Смоляна В.М.
4.       
Ознайомлення молодих вчителів з їхніми правами та обов’язками (Закон України «Про освіту», функціональні обов’язки, оплата праці, режим роботи.
Вересень
Директор школи
Ситник В.П.,
5.       
Знайомство вчителів-початківців з санітарно-гігієнічними вимогами, віковими особливостями учнів.
Вересень
Заст. дир. Ушкало О.М.,  Смоляна В.М.
6.       
Опрацювання «Пам’яток вчителя-початківця»
Жовтень
Заст. дир. Ушкало О.М.,  Смоляна В.М.
7.       
Відвідати уроки молодих педагогів з метою надання методичної допомоги.
Вересень-жовтень
Дир. школи Ситник В.П.,заст. дир. Ушкало О.М.,  Смоляна В.М.
8.       
Організація взаємовідвідування уроків.
Вересень
Заст. дир. Ушкало О.М.,  Смоляна В.М.
9.       
Консультації для наставників. Формат роботи наставника і стажиста.
Протягом року
Заст. дир. Ушкало О.М.,  Смоляна В.М.
10.   
Індивідуальні та групові консультації для стажерів.
Протягом року
Заст. дир. Ушкало О.М.,  Смоляна В.М.
11.   
Знайомство молодих вчителів із системою виховної роботи в школі. Консультації з планування.
Вересень
Заст. дир. Герасименко В.С.
12.   
Надання допомоги в плануванні роботи відповідно програм.
Вересень
Заст. дир.. Ушкало О.М.,  Смоляна В.М.
13.   
Ведення шкільної документації.
Протягом року
Заст. дир.. Ушкало О.М.,  Смоляна В.М.
14.   
Участь молодих вчителів у роботі МО.
Протягом року
Заст. дир. Ушкало О.М.,  Смоляна В.М.
15.   
Знайомство з ППД.
Протягом року
Заст. дир.. Ушкало О.М.,  Смоляна В.М.
16.   
Контроль за роботою молодих спеціалістів.
Протягом року
Заст. дир.Ушкало О.М.,  Смоляна В.М.
17.   
Знайомство з новинками педагогічної та методичної літератури.
щомісячно
Бібліотекар Бездєнєжна Н.І.
18.   
Самоаналіз уроку.
Грудень
Заст. дир.Ушкало О.М.,  Смоляна В.М.
19.   
Організувати творчі звіти молодих спеціалістів.
квітень
Герасименко В.С.
20.   
Тренінг «Активізація пізнавальної діяльності учнів».
Січень
Заст. дир.Ушкало О.М.,  Смоляна В.М., Чекіна Т.В.
21.   
Вільний мікрофон  «Які зміни в системі освіти необхідні. Як їх здійснити?»
Лютий
Заст. дир.Ушкало О.М.,  Смоляна В.М., Чекіна Т.В.
22.   
Творча дискусія «Проект реформи школи».
Березень
Заст. дир.Ушкало О.М.,  Смоляна В.М., Чекіна Т.В.
23.   
Залучення молодих вчителів до підготовки  матеріалів до міського фестивалю педагогічних ідей .
Квітень
Заст. дир.Ушкало О.М.,  Смоляна В.М., Чекіна Т.В.
24.   
Обмін думками «Що таке майстерність у педагогіці».
Квітень
Заст. дир.Ушкало О.М.,  Смоляна В.М., Чекіна Т.В.
25.   
Дебати «Бути вчителем легко чи важко?»
Травень
Заст. дир.Ушкало О.М.,  Смоляна В.М., Чекіна Т.В.
26.   
Організація і проведення «Дебюту молодих учителів: Шапран О.Е., Юдінкової А.О., Юдінкової І.А.  (Відкриті уроки, виховні західи).
Травень
Заст. дир.Ушкало О.М.,  Смоляна В.М.,
Устінова Л.О.
27.   
Анкетування  молодих спеціалістів про роль «Школи молодого вчителя» у їхньому професійному зростанні. « Від мудрого наставника до творчого молодого вчителя».
Травень
Заст. дир.Ушкало О.М.,  Смоляна В.М., Чекіна Т.В.
28.   
Аналіз діяльності за рік. Моделювання плану роботи на наступний рік.
Травень
Заст. дир.Ушкало О.М.,  Смоляна В.М., Чекіна Т.В.
29.   
Інструктивно-методична нарада. Підсумок роботи з наставництва за рік. Труднощі в роботі, заходи щодо їх подолання.
Червень
Заст. дир.Ушкало О.М.,  Смоляна В.М., Чекіна Т.В.


Затверджено педагогічною

радою школи
28.08.2016 р. № 1
План роботи школи молодого вчителя на 2016-17 н.р.
Мета: формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду.
Серпень 2016 р.
·               Ознайомлення вчителів-стажерів  з  режимом роботи школи, правилами внутрішкільного розпорядку школи, з основними правами і обов’язками педагога ( Закон України « Про загальну середню освіту », статут школи ), з оплатою праці.
·               Індивідуальна бесіда з молодими вчителями.  Виявлення  нахилів, здібностей, потенційних можливостей ,  сімейного стану, матеріального становища, побутових умов.
·               Ознайомлення з матеріально-технічною базою школи.
·               Анкетування молодих учителів.
·               Консультація:“Планування роботи вчителя-предметника. Ведення шкільної документації (журнали, календарні та поурочні плани)”.
·               Зустріч молодих учителів із досвідченими вчителями школи. Закріплення  наставників.
Закріпити за молодими та малодосвідченими учителями учителів-наставників:
·                Клименко А.А., вчитель 2-Б класу – Бган Л.М., вчитель 1- Б клсу;
·               Касперова Ю.В., вчитель української мови та літератури - Щічка С.Б., вчитель української мови та літератури;
Продовжити наставництво 2-й рік:
·               Собецька В.Є , вчитель 4-Б класу  - Соколова І.М., вчитель 2-А класу;
·               Тарасенко М.В., вчитель 3-Б класу – Баранова В.О., вчитель 2-В класу;
Продовжити наставництво 3-й рік:
·               Юдінкова І.А.,вчитель української мови та літератури - Щічка С.Б., вчитель української мови та літератури та ЗДНВР Герасименко В.С.;
·               Шапран О.Е.учитель 4-А класу - Чекіна Т.В., учитель 3-В класу;
·               Юдінкова А.О., вчитель української мови та літератури - Щічка С.Б., вчитель української мови та літератури;
Вересень 2016 р.
·                    Знайомство з Держстандартами початкової освіти. Опрацювання змін у програмах початкових класів.
·                    Обговорення плану роботи «Школи молодого вчителя» на 2016-2017н.р..
·                    Особливості  другого, третього років стажування.
·                    Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи у2016 -17 н. р.
·                    Практичне опрацювання нормативно-правових документів про освіту.
·                    Опрацювання нових рекомендацій щодо ведення журналів у 1-4 класах.
·                    Надання допомоги молодому вчителю у плануванні його роботи.
·                    Заповнення діагностичних карток.
·                    Ознайомлення  молодмих вчителів з організацією виховної роботи у школі.
·                    Включення вчителя до роботи «Школи молодого вчителя» (допомогти скласти  індивідуальний план стажування).
·                    Складання розкладу уроків для організації взаємовідвідування уроків вчителя –початківця і його наставника.
·                    Опрацювання пам’яток на допомогу вчителям – початківцям.
·                    Організація, здійснення внутрішкільного контролю за роботою молодого вчителя.
·                    Педагогічні технології.
·                    Методичний діалог  «Мій перший успіх».
·                    Тренінг «Стилі педагогічного спілкування».
Жовтень 2016 р.
·                    Організація самоосвіти молодого вчителя. Надання  рекомендацій щодо самоосвіти.
·                    Бесіда  з вчителями:Шапран О.Е., Юдінковою А.О., Юдінковою І.А.  Особливості третього етапу стажування у процесі професійногостановлення молодого вчителя ».
·                    Роль молодого вчителя Тарасенко М.В. в роботі творчої групи «Розвиток мовленнєвої компетентності учнів початкових класів на уроках української мови за оновленими програмами у 2016-2017 н.р.».
·                    Надання  індивідуальної допомоги моло­дим учителям з питань удосконалення навчально-виховного процесу.
·                    Спільні відвідування уроків досвідчених колег і їх  аналіз.
·                    Допомога стажисту в розробці уроків, позакласних заходів.
·                    Творча дискусія «Ефективність сучасного уроку».
Листопад 2016 р.
·                    Контроль виконання молодими вчителями індивідуаль­них планів,їх коригування з урахуванням  потреб і можливостей вчителя- початківця.
·                    Обговорення дидактичних  вимог до сучасного уроку.
·                    Відвідування уроків і позакласних заходів з їх подальшим обговоренням.
·                    Ознайомлення  молодих вчителів з передовим педагогічним досвідом.
·                    Застосування ІКТ в навчальній діяльності.
·                    Консультації по самоаналізу уроку.
Груднь 2016 р.
·                    Методика проведення батьківських зборів.
·                    Робота над проблемною темою школи.
·                    Робота зі слабкими  учнями.
·                    Робота з інтеративною дошкою «СМАРТ».Відвідування уроків стажистів 2-го та 3-го  року роботи.
·                    Взаємовідвідування уроків вчителями-наставниками та вчителями-початківцями. Обмін враженнями.
·                    Проведення майстер-класу для молодих педагогів «Технологія критичного мислення».
Січень 2017 р.
·                      Аналіз роботи за І семестр.
·                      Планування роботи на ІІ семестр
·                    Надати рекомендації  молодим  вчителям у підготовці  до засідання МО  з питання: Педагогічний діалог «Наставництво. Становлення молодого спеціаліста як фахівця».
·                    Залучення молодих вчителів до підготовки до педради . Допомога у підготовці звіту-презентації ШМО 1-4 класів.
·                    Дитяча обдарованість, її види, соціально-психологічні передумови та основні методи виявлення.
·                    Тренінг «Активізація пізнавальної діяльності учнів».
Лютий 2017  р.
·                  Інноваційні форми і методи роботи на уроці.
·                  Відвідування уроків і позакласних заходів з їх подальшим обговоренням.
·                    Виховні  аспекти  уроку.
·                    Роль фізкультхвилинки для активізації навчальної діяльності.
·                    Вибір оптимальних форм проведення уроків.
·                    Відображення структури уроку у плані-конспекті.
·                    Вільний мікрофон  «Які зміни в системі освіти необхідні. Як їх здійснити?»
Березень 2017 р.
·                    Проведення діагностування молодого вчителя ( в кінці першого року роботи ).
·                    Ознайомлення  молодих вчителів з положенням про закінчення навчального року.
·                    Обговорення новинок педагогічної літератури, творчих здобутків інших вчителів.
·                      Фактори, які впливають на рівень навчальних досягнень учнів.
·                    Мистецтво педагогічного перевтілення.
·                    Творча дискусія «Проект реформи школи».
Квітень 2017  р.
·                    Мотивація навчальної діяльності.
·                    Уміння зберегти працездатність учнів.
·                    Відвідування уроків і позакласних заходів з їх подальшим обговоренням.
·                    Діагностичне анкетування молодих учителів.
·                  Залучення молодих педагогів до підготовки  матеріалів до міського фестивалю молодого вчителя.
·                    Обмін думками «Що таке майстерність у педагогіці».
Травень 2017  р.
·                    Організація і проведення «Дебюту молодого вчителя» (Шапран О.Е., Юдінкової А.О., Юдінкової І.А.)  Відкриті уроки, виховні заходи).
·                    Звіти молодих спеціалістів про роль «Школи молодого вчителя» у їхньому професійному зростанні. « Від мудрого наставника до творчого молодого вчителя».
·                    Дебати «Бути вчителем легко чи важко?»
·                    Аналіз діяльності за рік. Моделювання плану роботи на наступний рік.

2 коментарі: